PCIT TRAMP

Iwaszkiewicza 67/8

70-786 Szczecin

Tel. +48 91 432 08 37

www.wyspy-owcze.pl

www.zewpolnocy.pl

 

Numer konta:

35  1140  2017  0000  4502  1307  1981

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
KONTAKT Z NAMI
W y d a w c a :
  1. Regulamin dotyczy sklepu internetowego o adresie www.wyspy-owcze.pl prowadzonego przez firmę: TRAMP Prywatne Centrum Informacji Turystycznej Marcin Jakubowski, z siedzibą w Szczecinie, ul. Iwaszkiewicza 67/8, kod pocztowy 70-786, pierwotnie wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina pod numerem UN/007017/96, obecnie figurującej w rejestrze Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (ceidg.gov.pl) pod numerem NIP: 852-104-78-01 oraz REGON: 810831010, konto bankowe: mBank 35 1140 2017 0000 4502 1307 1981, zwanej dalej Sprzedającym.

  2. Przedmiotem świadczenia usług są transakcje kupna-sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a korzystającym ze sklepu internetowego www.wyspy-owcze.pl zwanym dalej Klientem w formie umowy zawieranej na odległość. Informacje handlowe zamieszczone na stronie sklepu www.wyspy-owcze.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  3. Warunkiem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest przesłanie przez Klienta oferty kupna produktów za pomocą formularza na stronie sklepu lub e-maila oraz jej przyjęcie przez Sprzedającego, potwierdzone wysłaniem e-maila na adres Klienta. Możliwe jest także dokonanie zgłoszenia telefonicznego.

  4. Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług sklepu jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.

  5. Ceny produktów w sklepie internetowym podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  6. Zamówienie odbywa się poprzez wybór produktu w sklepie potwierdzony kliknięciem, określenie w formularzu zamówienia jego ilości, adresu wysyłki, formy dostawy i płatności oraz wysłanie formularza zamówienia poprzez stronę sklepu. Potwierdzenie realizacji zamówienia lub inne informacje z nim związane wysyłane są drogą elektroniczną do 48 godz. od otrzymania zamówienia. Zamówienie można złożyć także poprzez e-mail lub kontakt telefoniczny. W przypadku podania nieprawdziwych lub niekompletnych albo błędnych danych Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia, o ile nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem i skorygowanie lub uzupełnienie danych.

  7. Całkowity koszt oraz czas realizacji zamówienia i dostawy uzależnione są od wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności. Koszty wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

    1. Przelew bankowy – przedpłata. Składając dyspozycję przelewu prosimy o podanie imienia, nazwiska (lub danych firmy) i dokładnego adresu oraz rodzaju produktów. Po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto, produkty zostaną wysłane jako list polecony lub paczka. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 3 dni roboczych od daty wpływu należności na nasze konto, do tego należy dodać czas dostawy według standardów operatora logistycznego (Poczta Polska, firmy kurierskie).

    2. Sprzedaż on-line przez platformę Stripe. Sprzedający wykorzystuje w tym celu dodatkowo usługę EasyCart (www.easycart.pl), w ramach której realizowana jest płatność (strona zakupu). Użytkownik, podając dane na stronie zakupu, zgadza się na ich przekazanie do EasyCart oraz Stripe zgodnie z regulaminem i polityką prywatności, które to dokumenty są podlinkowane na stronie koszyka. Po wpłynięciu należnej kwoty na nasze konto, produkty zostaną wysłane jako list polecony, paczka lub przesyłka kurierska. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 3 dni roboczych od daty wpływu należności na nasze konto / transferu on-line, do tego należy dodać czas dostawy według standardów operatora logistycznego.

    3. Wysyłka za pobraniem. Po otrzymaniu zamówienia produkty zostaną wysłane jako przesyłka pocztowa lub kurierska - odbiór i zapłata nastąpią u doręczyciela lub w urzędzie pocztowym. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, do tego należy dodać czas dostawy według standardów operatora logistycznego.

  8. Klient może w ciągu 10 dni od dnia otrzymania produktu odstąpić od umowy kupna-sprzedaży i dokonać zwrotu produktu. Zwrot produktu dokonywany jest na koszt Klienta. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest brak śladów używania bądź zniszczenia produktu oraz dostarczenie dokumentu sprzedaży. Sprzedający dokona przelewu łącznej kwoty uwidocznionej w dokumencie sprzedaży tytułem zwrotu produktu w terminie 5 dni od jego otrzymania na wskazane przez Klienta konto.

  9. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres elektroniczny info (znak at) zewpolnocy.pl lub telefonicznie pod numerem 91 432 08 37, w dni powszednie w godz. 9.00-17.00.

  10. Udostępnione podczas składania zamówienia dane osobowe Klientów są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) oraz nie są udostępniane innym podmiotom (poza operatorem logistycznym i biurem rachunkowym) lub innym osobom.

 

 

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Aby zamówić wybrane produkty, należy wypełnić formularz na stronie, wybrać opcję dostawy i płatności. Termin realizacji w przypadku płatności przelewem / on-line – do 3 dni roboczych od daty wpływu należności na nasze konto / transferu on-line plus czas dostawy. W przypadku wysyłki za pobraniem – do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia plus czas dostawy.

Proponujemy następujące formy płatności i wysyłki zamówionych produktów:

  1. Przelew bankowy – przedpłata. Składając dyspozycję przelewu prosimy o podanie imienia, nazwiska i dokładnego adresu zamawiającego oraz rodzaju produktu. Po wpłynięciu należnej kwoty na nasze konto, produkty zostaną wysłane jako list polecony (Poczta Polska), jako paczka (w zależności od rozmiarów i wagi) lub przesyłka kurierska (paczkomat).

 

  1. Przelew on-line. Sprzedaż w tej formie odbywa się przez platformę Stripe. W tym celu wykorzystywana jest dodatkowo usługa EasyCart (www.easycart.pl), w ramach której realizowana jest płatność. Po jej dokonaniu produkty zostaną wysłane jako list polecony, paczka (w zależności od rozmiarów i wagi) lub przesyłka kurierska (paczkomat).

 

  1. Wysyłka za pobraniem. Składając dyspozycję wysyłki za pobraniem prosimy o podanie imienia, nazwiska i dokładnego adresu zamawiającego, rodzaju produktu. Informacje te należy wysłać mailem na nasz adres: info (at) zewpolnocy.pl lub podać je telefonicznie. Po otrzymaniu zamówienia produkty zostaną wysłane jako przesyłka pobraniowa – odbiór i zapłata nastąpią u doręczyciela lub w urzędzie pocztowym.

 

Nasze konto:
PCIT TRAMP
Iwaszkiewicza 67/8, 70-786 Szczecin
mBank
nr rachunku 35 1140 2017 0000 4502 1307 1981

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI  /  RODO

 

1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE dotyczącego przetwarzania danych osobowych informujemy, że Administratorem danych osobowych Użytkowników strony Wyspy-owcze.pl oraz Klientów funkcjonującego pod tymi adresami sklepu internetowego jest Tramp Prywatne Centrum Informacji Turystycznej Marcin Jakubowski, z siedzibą przy ul. Iwaszkiewicza 67/8, 70-786 Szczecin, NIP: 852-104-78-01.

2. Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z Administratorem: tel. 91 432 08 37, info (at) zewpolnocy.pl

3. Powierzane przez Użytkowników oraz Klientów dane osobowe są wykorzystywane do realizacji składanych w sklepie zamówień, przybierających formę umowy, co w świetle art. 6 pkt. 1 b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE stanowi podstawę do przetwarzania danych osobowych.

4. Towarzyszące realizacji zamówienia dane osobowe są przekazywane podmiotom trzecim: firmom odpowiedzialnym za transport (np. Poczta Polska) oraz prowadzącemu księgowość Administratora biuru rachunkowemu.

5. Przekazane przez Użytkowników i Klientów dane osobowe będą przechowywane do czasu upływu przedawnienia zobowiązania podatkowego, określonego w ordynacji podatkowej.

6. Użytkownicy i Klienci mają prawo do dostępu oraz wprowadzania zmian w znajdujących się w gestii Administratora danych osobowych, mają prawo do ich przeniesienia, mogą także żądać ograniczenia ich przetwarzania oraz usunięcia.

7. Przekazane dane osobowe nie podlegają profilowaniu i nie są przekazywane podmiotom trzecim z wyjątkiem podmiotów wymienionych w pkt. 48. Informujemy, że Użytkownikom i Klientom przysługuje prawo wniesienia zażalenia na działania Administratora do właściwego organu nadzoru (GIODO).

Regulamin SKLEPU INTERNETOWEGO