W obecnej fazie sprzedaży proponujemy opłatę zamówienia w formie przedpłaty - przelewu.

Składając dyspozycję przelewu prosimy o podanie imienia, nazwiska, dokładnego adresu, adresu e-mail, numeru telefonu oraz liczby egzemplarzy książki.

Do kwoty zamówienia należy doliczyć 13,90 zł w przypadku przesyłki kurierskiej lub 14,10 zł w przypadku wysyłki jako paczki przez Pocztę Polską. Niezależnie od ilości zamówionych egzemplarzy, obowiązuje jedna stawka za wysyłkę.

W przypadku wysyłki zagranicznej koszt wynosi 21,00 zł (przesyłka polecona).

Po wpłynięciu należnej kwoty (tj. sumy wartości produktów + kosztu wysyłki) na nasze konto, produkty zostaną wysłane jako przesyłka kurierska lub jako paczka pocztowa, w zależności od wybranej opcji lub jako przesyłka listowna priorytetowa w przypadku wysyłki za granicę.  

Konto:
PCIT TRAMP
Iwaszkiewicza 67/8, 70-786 Szczecin
mBank
nr rachunku 35 1140 2017 0000 4502 1307 1981

 

  1. Regulamin dotyczy sklepu internetowego o adresie www.wyspy-owcze.pl, prowadzonego przez firmę TRAMP Prywatne Centrum Informacji Turystycznej M. Jakubowski z siedzibą w Szczecinie, ul. Iwaszkiewicza 67/8, kod pocztowy 70-786, NIP: 852-104-78-01, konto bankowe: mBank 35 1140 2017 0000 4502 1307 1981, zwanej dalej Sprzedającym.
  2. Przedmiotem świadczenia usług są transakcje kupna-sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a korzystającym ze sklepu internetowego www.wyspy-owcze.pl zwanym dalej Klientem w formie umowy zawieranej na odległość. Informacje handlowe zamieszczone na stronie sklepu www.wyspy-owcze.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  3. Warunkiem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest przesłanie przez Klienta oferty kupna produktów za pomocą formularza na stronie sklepu lub e-maila oraz jej przyjęcie przez Sprzedającego, potwierdzone wysłaniem e-maila na adres Klienta. Możliwe jest także dokonanie zgłoszenia telefonicznego.
  4. Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług sklepu jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
  5. Ceny produktów w sklepie internetowym podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
  6. Zamówienie odbywa się poprzez wybór produktu w sklepie potwierdzony kliknięciem, określenie w formularzu zamówienia jego ilości, adresu wysyłki, formy dostawy i płatności oraz wysłanie formularza zamówienia poprzez stronę sklepu. Potwierdzenie realizacji zamówienia lub inne informacje z nim związane wysyłane są drogą elektroniczną do 48 godz. od otrzymania zamówienia. Zamówienie można złożyć także poprzez e-mail lub kontakt telefoniczny. W przypadku podania nieprawdziwych lub niekompletnych albo błędnych danych Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia, o ile nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem i skorygowanie lub uzupełnienie danych.
  7. Całkowity koszt oraz czas realizacji zamówienia i dostawy uzależnione są od wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności. Koszty wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.  
  8. Przelew bankowy – przedpłata. Składając dyspozycję przelewu prosimy o podanie imienia, nazwiska (lub danych firmy) i dokładnego adresu oraz rodzaju i liczby produktów. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych od daty wpływu należności na nasze konto, do tego należy dodać czas dostawy według standardów Poczty Polskiej lub świadczącej usługę transportową firmy kurierskiej.
  9. Klient może w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu odstąpić od umowy kupna-sprzedaży i dokonać zwrotu produktu. Zwrot produktu dokonywany jest na koszt Klienta. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest brak śladów używania bądź zniszczenia produktu oraz dostarczenie dokumentu sprzedaży. Sprzedający dokona przelewu łącznej kwoty uwidocznionej w dokumencie sprzedaży tytułem zwrotu produktu w terminie 5 dni od jego otrzymania na wskazane przez Klienta konto.
  10. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres elektroniczny info (znak at) zewpolnocy.pl lub telefonicznie pod numerem 91 432 08 37, w dni powszednie w godz. 9.00-17.00.
  11. Udostępnione podczas składania zamówienia dane osobowe Klientów są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) oraz nie są udostępniane innym podmiotom lub osobom. Polityka RODO dostępna jest TUTAJ

Regulamin Sklepu Internetowego